رادیوگرافی سفالومتریک چه کاربردی در ارتودنسی دارد؟

تصاویر رادیوگرافی سفالومتریک با اشعه ایکس چه کاربردی دارند؟ تصاویر رادیوگرافی سفالومتریک چگونه گرفته می شوند؟ رادیوگرافی سفالومتریک در ارتودنسی

علل شکست درمان کاشت ایمپلنت های دندانی

اگر ایمپلنت دندان شما شکست خورد چه باید کرد؟ علل شکست ایمپلنت های دندانی چیست؟ روش های جایگزینی ایمپلنت دندانی کدام است؟ عفونت ایمپلنت دندانی چه علائمی دارد

ارتباط بین خواب خوب و سلامت دهان و دندان ها

کمبود خواب با کیفیت احتمال ابتلا به بیماری های مزمن را افزایش دهد و سلامت دهان و دندان های شما را با شرایطی مانند خشکی حفره و بیماری لثه تحت تأثیر قرار دهد.

بهترین دهانشویه طبیعی برای بوی بد دهان و بیماری لثه

بهترین راه برای استفاده از دهانشویه طبیعی چیست؟ بهترین دهانشویه طبیعی برای رهایی از بوی بد دهان و بیماری لثه چیست؟ آیا می توان دهانشویه طبیعی را قورت داد؟

کاربرد کشیدن سریالی یا سریال اکسترکشن دندان ها در ارتودنسی

کاربرد کشیدن سریالی یا سریال اکسترکشن دندان ها در ارتودنسی چیست؟ موارد منع استفاده از کشیدن سریالی دندان ها کدامند؟ مزایای استفاده از سریال اکسترکشن چیست؟

درمان زود هنگام اورجت به منظور کاهش احتمال تروما

بین افزایش اورجت و خطر ضربه به دندان های پیشین فک بالا در کودکان و نوجوانان ارتباط مستقیمی وجود دارد. توصیه شود در اسرع وقت اورجت درمان شود

ارتودنسی تک فک: آری یا خیر

اگر دندان های فک بالای شما کج هستند، اما دندان های فک پایین کاملاً صاف هستند، چرا نیاز است براکت ها روی هر دو قوس دندانی قرار بگیرند؟

دلایل لکه های سیاه روی لثه ها

رنگ سیاه روی لثه ها به معنای یک مسئله جدی نیست. لثه های سیاه می توانند نشان دهنده وجود مشکلات دندانی باشند که باید برطرف شوند.

چگونه متوجه شویم که بریس ها به سفت کردن نیاز دارند؟

هر چند وقت یک بار بریس ها باید سفت شوند؟ چگونه بگوییم زمان سفت شدن فرا رسیده است؟ بریس ها بعد از سفت شدن چه مدت درد دارند؟

ابزار فانکشنال هربست

ابزار فانکشنال هربست چیست؟ تمیز کردن ابزار هربست به چه صورت است؟ در طول استفاده از هربست انتظار چه چیزی را باید داشت؟ مزایا و معایب ابزار هربست کدامند؟